1 Kasım 2009 Pazar

uzak sözler

Hady Yawrum GüLé GüLé Kayqı Sana KaLır Sayqı Da ßana
ßén Söz Yazarım Sén Laqo Oyna
Zéka Ya$ın ßu Kusura ßakma..!
köpegiimm bie sendn sadakatli bea
Uzak nickler
YANA YANA ARIYORUM SENİ NERELERDEYSEN KOPTA GEL...


===gÖzLeRİn gEçEr akLıMdAn öZl3mLeR İÇİnD3===

"""ŞU ANDA HİÇBİRŞE3Y...mümkün d3gil şu an herşeyden ayrı h3rkezd3n uzak..."""

k!m s3VeRs3 dÜnYaDa sEnİ Ve bEnİ HaTıRlİyAcAkLaR...

bu---n3 b!tmez ayrıLık bu---n3 ÖzL3M diorum???

s3VdİmS3===VERDİĞİN YÜREKTE SEVDİM

bAşImI dUvArMaRa vUrUp öLsEm DiOrM "_"

ZAMANLAR KALL3Ş ŞİMDİ HERŞEY ARTIK BİR OYUN...

dün kopan bir yapraktı düşer kuru bir yapraktı yüreğim...

ruhumun...güLü

geceler & sen
nerelerdeysin leyynnn




yeterr gunahh sana inatsa degişmeM




BN SEÇTİM DUNUmu !



çöp adamdam sefgilim var

aşk filmi sözleri


mesut oL bnsizsNNN by by




canımı alsan kaç yazarr gözum dunyada deqil




BANA yanlış yapana paka paka (paka hoşçakal demek)




hayat kaç numara




hade koparocK


±(bi® bilmecem va® çocukla®
haydi so® so®!!
90 dakika boyunca yeni®
acaba nedi® nedi®?
6 KASIM denince akla
tamam şimdi buldum





takLitLer asıLLarı yaşatır,tarz oLmak bi ayrıcaLıktır




EdebiNi bozaNa biR LafıM 100 kıRbaÇ




Hissediyorum Kalp Atışını.




bu aşk içimde oldu olalı yarım kaldımm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder