8 Kasım 2009 Pazar

Alem sözleri

aLıyosun eLine bıcagı
tam kaLbinin ortasına geciriyosun
ve bitiyor senin icin
bu neFret ettigin Hayat..




Alem sözleri

ßen yaLnızlıgı sigarayLa
sevgiyi birayLa
gecmiside cektigim facaLarLa ögrendim..







Uzak Durun DüşLerimden.
Cekin Terapi OrduLarınızı !






Bazen "ağlamak" da çözümdür
bir yere sıkışıp yüzünü kapatmakta





Yok desemde " vaRsın "

ßeni ßenden aLır senin sözLerin. . ßiri ßiter ötekisi deRt oLur. . . x(


qeL qör ßeni . . ! eSkiden " eseR " yok Şmdi . .


**hayat öyLe biR oyunKii..oynarken oyunCak oLdum**ßiR iyiLik yap bana..fazLaLıkSam hayatınDa yaLanDan oLucakSa hiç oLmasn bırak bnl geri bana (!) **kendmde deyiLim bu ara (!)


bnm ez!yeT!m k€nd!m€..orTak oLmak isTemiosan...bb


][Üzer!mdek! LaneT! Sew!oOrum][


UmuT eTmekten vazGeçmedikteN sonRa yıkıLmaz insaN..!


Dikkatimi çekmes Kimse..Dikkat ederim işime qeLirse !


Miş'Li Geç'Miş'te KaLdı Sewdam..


özℓємєктє вιттι αятıк вєи ѕєиѕιz∂є уαşαяıм..!!๏̯͡๏)


нαуαттα geяçeк αѕкι ѕαdece 1кeяe вυLυяѕυn ..
σndαn ѕσnяαѕι υуdυяυк вiiя кσρуαdιя.!


รiчaђ мέŁέк


Yok artık tutma ellerimden ben öldüm...
yıkıp geçen sözler

Ben ne bildiysem sen hep bozdun şimdi sen bil ben bozucam


Adı aşk sebebimin Her hata kaLbimin…’


Neyine güveniyor kaLbim boyundan büyük bu sevda



" a$k " die ßi$e yhkmu$ sevqi varmı$ hani sevqi emektir
derLer ya yaLanmı$
FazLa emek FazLa deqer zararmı$..


$imdi sana qüLüp qeçiyorum.!!
" MutLuЧum " ordan anLadım.!!!


pamuk $eqer kendini bi$hi sanarda kıcındaki çBuqu goremez yha sizinkide o misaL!


Aşkımı Hakedecekseen ;
Önce Hazmetmesini Öğren !


Biri bana geLsin o da sensin..Beni kıRmış oLsanda!
2mzde a$ıkk! 1 tek farkLa..Bnmki senden biRaz fazLa!


kşke sen qbi unutabLsem hrşEiy.

son defa ama son defa diye diye içimden kal demeni bekledm...=((


γaηLıS qözLєяє aqLıγσяuм вσм вσS haγaLLєяє Sıqıηıγσяuм єSкi яєSiмLєяє вaкaмıσγσяuм...Laηєт єттiм Sєωdaγa...


Sєηi вi кöşєdє вєкLєякєη qüηLєяi SaγdıмSaaтLєяi Saγdıм... qüη вiттi qєćє вiттi вєη вiттiм .. aмa γiηє Sєη qєLмєdiη вєη γiηє вєкLєdiм..


Meqer ask sevipte Kayßetmekmiş


qidєηi Sєγяєтмєктєdiя aSıL aćı вuηu єη ii вєη вiLiяiм...


Susmayı öğreniyor yüreğim..






Dönüs yokki her hatadan
gözLerde btmisse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder