1 Kasım 2009 Pazar

melankolik msn nickleri

Aynâdâkí yânsImâmI séwmézkén, kéndímdén ßµ kâdâr søqµrkén .. NâsIL néfés âLâßíLír Rµhµm ¿
HêrSêy øLur ßîtêr . YâSânân HêrSêy unutuLur Gîdêr . Sên ûzûLmê SêvgîLîm . ßu GûnLêrdê GêLîr Gê¢êr
Uzgunum.. Al kalbini .. Senin istedigin bende yok ! Vaktini bosa harciyorsun !
basen susmak en gusel cvptr!çok konuşan basit olandr.bn sustum şimdy,isteyen konuşsun..: )
Bambaşka nickler
Hepimiz ayni dünyanin Farklı cirkinliklerine Sahip Farklı anateryalleriz.
KeNdiMi hiÇ sewmiOrum HeRkEsiN seWdiqi şheYi ben SewMeM
ßEni anla(ya)madıqım cümlelerle vurduLar
dely sormuş delye aşk nedir die,deli gulmuş delye bn nie delıyım die : )
αѕκ α¢ı ∂ємєκ, вαğℓαимακ ∂ємєκ.. ¢öζüℓмєκ ỉѕтỉуσяυм =)
gєçмι$ιмι çöρє αттiм..кαяı$тıяıη özєηтιℓєя xD
qÖnLüMn rOmAnI BiTtİ bU GeCe..!




Uzun yola gitmeden İki koltuk ayırttım Seninkisi cam kenarı Sormana lüzum var mı ?


Farkı yok ki geçmişten İlk kez görmüş değilsin Hiç kuraya girmeden Hep kısa çöpü çekmişsin

melankolik msn nickleri

Ey düşmanım, sen benim ifadem ve hızımsın;
Gündüz geceye muhtaç, bana da sen lazımsın!..




Beni öyLe bir yaLana inanDır ki...
ömRümCe süRsün doooruLuğu!!....



BİZİ SATANI BİZ BELE$E VERİYORUZ..!





NedensiZ !!
SebepsiZ !!
HabersiZ !!
Bitti . . .
Sen BiLe FarketmediN !!!!!




KusuRsuz ßi Hatayım..! x)




Ne ßeNim kaDar yakLa$maya çaLı$ın 0na..!Nede ßana 0nun kaDar yaqLa$ın.!



Her Hakkım Saklıdır®™
| l | lllll| lll||lll || llll
²¹°¹ ³³²¹³ °¹²¹³³ ¹³³





Hani Gece inmedeN kapıMı çaLacakTın




geL aşk geL...



kimSé déiLim,kimSéyLé déiLim,
kéndim déiLim,
Kéndimin hiç déiLim..
ßurda déiLim,
OrDa hiç oLmayacaıMm..!



hayatun sembolu nedür ? ahaü budur-----> xd xd xd


Yeniköyde evim
Eski köye yeni adet,
Bir sevgilim var benim;
Düşlerimden İbaret


==>HaRbİ ErKeKLeR KrAaThANeSi<==


Cafe crown gibi içimi ısıttın,lipton ice gibi sogutma sakın,
hyatın tadı coca cola deil snsin.Bi biskrem versm bnim için
qüLrmiSiN? =)



$imdi ba$ka rεnkte bakıyor gözlεrim..!!! (:
Hayat boktan falan ama grafikler güzel
ѕσямαуα κσяκтυğυм мєLєğỉм иєя∂є ? тαияỉм нєѕαρ vєя ѕỉм∂у ѕIяα ѕєи∂є ...!
Bugün Aklın Var Bir Bildiğin Yok!Yarın Akılsız Neyi Bileceksin?
Bu dünya kimseye kalmadı kalmaz..Herşey güzel hoş da sen ölüme çare bul ölüme..!
İnSsaN KaRaR VeRiNCe ÖlDüRMeYe BiRiNi....qeReqCe BuLuR ÖnCe İkNa eDeR KeNdİNi..
aptallarin ciddiye alindigi bi dunyada yasiyoruz, neden "beni anlamiyorlar" diye uzuleyim ki ?
kisiLik karmasası yasamıyorum. Arayıs iÇhinde de deiLim. sadece dengesizim.!
Lanet okumak çoğu zaman rahatlatır ama ölüm gibi oda sonlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder