1 Kasım 2009 Pazar

kısa güzel nickler

EvciLik oynarken ona kızamam.
x)

haLa seNinim - deLinim bıRaktıqıN gißiyim - çıKmas sokakLaRında - kayıP deRßedeR haLdeyİm. "
Kısa güzel nickler

yakalım ßu $ehri ! Erisin ßütün ka$arLar...!


..::: Kötüler sevilmezz .. Ve bende sevilmedim :::...
...::: Adamına göre olamadığım için midir ? :::...
...::: Yalakalığı benimseyenler sevilsin :::...
...::: Ben buyum kimseye ihtiyacım da Y-o-K ! :::...


Büчüde gel çocuk*


sabrettim bekledim,hiç sorun etmedim
bunlar yıkmaz beni,ben daha bitmedim
aşkım bak dimdik ayaktayım hala hayattayım

yaramazım döndün mü,duramadın geldin mi yoksa
bu garip halinle yükseldin yan durdu mu yoksa
kanadını açtında,uçamadın düştün mü yoksa
bir özür borcun var,o büyük gün geldi mi yoksa

nefes alamıyor beynim ikilemde kalbim çelişkide sus diyorum sus yüreğim .)


qéÇmi$TéN siLdikÇé... qéLéCéKTéN kAzAnıoRum! .)



Bazı zamanLarda Bazı inSanLarı Kendi
KaderLerine öyLece Bırakmak Gerekiyor ..
öyLece gidi$Lerini izLemek ..
Birkaç Güne kaLmaz SıyrıLır Teninden Kokum..
zaman öLür A$k öLür kaLpLer ve kaLeLer Hep içerden yıkıLır ..
Sana Dair bir ihtimaL Karı$madan Kanıma Artık Git ..



Sokakta giderken,kendi kendime
gülümsediğimin farkına vardığım anLarda
insanların beni deLi zannedeceğini Düşünüp
güLümsüyorum ..



Awuçlarım Terlerdi ,İçim Titrerdi..Söylemek İstediklerim de ,Benimle Birlikte Erirdi..'Sen Bana Bakınca..!

en farklı msn sözleri

Ecza Deposu Oldu Miğde..Kronik Aşık Sistematize..




Son GüLenin iyi GüLdüğünü söyLerler
Sor FotoğrafçıLara
Hangimiz Daha Fotojenik ? xD…






Avuc içinDe sen KokarSn!..
Hanqi satıRı siLsn atSn
Yok mu Caresi Gitmese ŞimDi
BeniDe qöTürSe öLmesem Barii....





Sen hiç kaderine küstün mü?
Ben kaybettim sen kazanıyorsun diye…


KayıpLarim çok Ne yazaR Senide kayßetmisim
ßen kimLeri taRihe gömDümSen ßiLemezsin
KaLßimdeki imParaTorLuğun efenDisi ßenim
Seni aZ önCe idaM eTTirdim..


Kime ne ki ben kimim?..
Nereye yürüyorum?...
Gönlümün bahçesine günde kaç çiçek dikiyorum ?...


>>>Tıklım tıklım yalnızlık<<<

damağım çöle dönmüş ,sesim çamura oyuncağını geri ver içimdeki çocuğa

Şırıngayla çekip alsınlar seni, tüm vücudumdan ruhumdan,
Kırıntın bile kalmasın beynimde
Ki ben yine ben olayım...

Off..inan nefessiz kaLdm aşkımın içinde...
İçimden çekip aLdığın çocuk nerde ??


Yalan aşklara düştüm...Yeni dostlar arar oldum.
Uyuyup huzur buldum bazen.
Yerimi hiç kimse bilmesin
KaLbim biraz dinLensin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder