1 Kasım 2009 Pazar

Dost nickleri

sawuRsada batıRamayacaK qemiLerimi fıRtınan !!
Dost nickleri

ßéN aşqı unuDdm ayLar öncékirLénéN kaLßimi yıqaDhm azZ öNcéé!


Ona bakınca hissediosan aynı $eyLeri En bnsiz qünün kutLu oLsun!!

~artık geLmesende oLur senin için sakLadığım herşeyi çaLdıLar *

eskiden kαrαnlıktα yαşαyαn ben
Artık yαşayαmaz hαle geldim !
önümü göremiorm
ne bαstıım dikeni ne kolumu çizen sivri cisimleri
hertαrαfm kαnıor hissediorm
αkαn knlαrı ve verdii ıslαklık hissini
eski yαrαlarımlα kesişen bir çizik
ve bir çizik dαhα

Düş kırıkLıından snra bide hayaL kırıkLıına uqrama bence*


*Bir nefeslik ömür yαşıyoruz
O ki her nefesimizi ölmek için αlıyoruz




Tüm sorunlarımgeçmiş aşklarım
saçmalık dolu 18'li yaşlarım


Her tarafınız insanla doluyken çekilen yalnızlığı yaşadınız mı hiç?




İyi qün doStum çok kötü qün doStum yOk


Sn haLa kabuLLenemedin mi sevap sandıqın qünahLarı?

arkadaş sözleri








Kendini
Bitmez CümLe SananLara
Ufacık Bir Nokta


SenSizLik kanıma karıştı
Gücüm kalmadı
-
-KomadayımM !







Sen beni sadece


Rüyanda görürSün ((:

Siz beni αptαl sαnαгken bense sizin αptαl olduğunuzu biliчoгum

Büчüde gel çocuk*






Bømbøşluklαг içindeчim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder