1 Kasım 2009 Pazar

Ayrılık Nickleri

Ayrıldık…Biliyorum yalnız kaldın artık.Biliyorum ötesi yok bu yaşadıklarımızın…Acısı yüreğini parçalarken her yastığa baş koyuşunda bil ki o yastıktaki göz yaşların olacağım..

En kıymetli varlığını,yüreğini vermiştin bana.Ama şimdi ellerim bomboş kaldı.En sevdiğin kokun,en değerli uğur taşın bende kaldı sadece..Elveda..

Yine akşam vakti ve aklıma gelişinin ilk dakikaları..Sanki kapıdan girişini görüyorum o gülümseyişinle.Dönüp bakıyorum sen yoksun.Ve artık hiç olmayacaksın.

Hayallerini de anılarını da al git benden.Evimizden,odamızdan,yatağımızdan..Kokunun sindiği her şeyi alıp git bu evden..Seni hissetmeye bile tahammül edemezken nasıl yaşarım bilmiyorum..

Dün gece sana ait ne varsa birer birer topladım.Hayallerimizdeki o güzel şeylerin hepsinin yaktım bize ait ne varsa.Artık ne sen ne de biz varız…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder