3 Kasım 2009 Salı

Bayrama özel msn nickleri

O fırsat düşkünü zaLim elleri kendine uzak tut uzak…İçim dışım özüm sözüm bir inan aLnım açık yüzüm ak...

Yüreğimi oyan acıLar tattırıp vurursun beni...

Sana dokunmam kanarım…

Hepimiz bir başkasının öyküsünde tutsak…

mahşer yeri kaLabaLığı, pişmanLıkLar sende yangın yeri taLanı kaçışLarı bende..
Bayrama özel msn nickleri
gücüm kaLmadı artık direnmeye gözLerinden akan yaşLarda b o ğ u y o r s u n b e n i…

Susmak zorunda kaLdıkLarınız var mı yıLdızınız parLasada?
Susmak zorunda kaLdıkLarınız bir hiçten ibaret oLsada..

içimde yanan yangınsın… GeL sensizLiğin beni düşürdüğü duruma bak.

KeLimeLere anLam yükLemekten Vazgeçtim AnLatasım yok, anLayasım yok... ÖyLesine işte..

anLamsızca bakTım yine gideceğinden eminken..
susTum bekLedim saDece göKkuşagına tutunmuş
hayaLLeRimi izLeRken

Sakla eskiyen yaralarını kalbim.. Şimdi yeni bir hayalden geldim..

... Kırık kalbimde kırık sözcükler...

...Yarım Kalan Hayaller Yaşındayız...

...Olsun demek de zor artık , Çocuk düşlerimiz yok artık...

...Ruhumu bıraktım sert rüzgârlara Kalbimi bıraktım kör zindanlarda...

bir ağacın sanki ruhuna doğru batırdım ben bu dünyanın insanlarından sıkıldım

beni bitiren dünyanın içindeki hayat hayatın içindeki zaman zamanın içindeki ben..

bıktım bu şehirden hergün kavga hergün bela durmak için sebeb yok eğer bakmassan arkana..

Her gecenin 1 Sabahı var Bende Güneş Hiç Doğmuyor

SonunDa GeLdin Ben Seni Ne KaDaR aRamıŞım Meğer BiLmeden..

Ben Tamamıyla İnsan Gibi Görünmek Üzere Tamamlanmış 1 Ruh Numunesiyim..

Ödünç Melek Kanatlarımla Uçarken Ben.. Elimi Tut ! Korkarım Düşmekten..

Ruhumdaki düğümler fazlasıyla sıkı.Kimsenin onları çözecek kadar ince tırnakları yok.Bense çoktan vazgeçtim tırnaklarımı uzatmaktan.

AŞK tek olduğu için unutulmaz! insan hayatına giren kimseyi unutmaz ama aşkı hep kalbindedir..

koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor.

...Beni BildiğiM Kadar değil biLmediğim kadaR Sev ...

Seversen Mutlu oLursun Derdin ya Anne,
Yalanmıs..
Mutsuzum ve hala seviyorum..

Yağmur yağdı..Herkes yine kendi rengine boyandı..

Bir korsan oLup tek gözle ağlasam daha az gözyası akar mı yanaklarımdn..?

KorKuyorm nyden korkTuğmu BiLmeden..Yaşıyorum aMa ne iÇin yaŞadığımı ßiLmeden ..

Ask Ayrı BedenLerde Yaşayan Tek Ruhtur

aynı şarkıyı sarıp sarıp dinLemek gibi hayatım...

YokLuğun zuLüm, yokLuğun damarLarımı parçaLamış kurşun… Ruhumu cebeLLeştiren eceL…

Öfkeni yapraklara yaz..sonbaharda dökülsün...
Derdini rüzgarlara anlat..estikce uzaklara götürsün..
Aşkımızı yüreğine yaz..ölürken gömülsün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder