1 Kasım 2009 Pazar

Acayip msn nickleri

45515612165156126545 kere saRıL bana.

Bilinmeyen diyarlarda yürüyorum. Unutulmak korkusuyla her an ağlıyorum...


» Bin Ömrüm Daha Olsa! Kollarında Son Bulsa! Sana Kavuşmak Varsa!! Ölmek Bile Düğün Gelir Bana!!! Sensizlikten Çok
Korkuyorum! İnan Kendimi Bilmiyorum! Önce ALLAH Sonra Sen Benim İçin! O Bilir Seni Nasıl Sevdim!!!

DudakLarın’Da A$kıN YankıSı var SevDan’a KapıLaN BiR KaLBiM var.. Beni Sana BağLayaN BüyüK üMiTLeRim var.. YıkMa DunyaMı
SaNa VeRecek SON Bir CaNıM Var!!!

BaZeN ŞaRkıLaRıM kEnDiMe AnLaTTıĞıM BiR MaSaLdI.YiNe KeNdİmM DiNlEdİmM
ZaTeN eN çOkDa Bu KoYdU yA BaNaAa....SeNiN gİdİşİnİ sEyReTmEk..

Aklımı Kaybediyorum We Siz Gözlerinizi Dİkmiş Benim Dünyamın Nasıl Paramparça Olduğuna Bakıyorsunuz...!!!

''ToOpRaKK oLsadaa Tüm vucüDumm'''!!!....''''öLümüne SevmİŞTimm'''' diecek oLurdum..

yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRaqkK !

kArAnLıK hApSeDiYoR bEnİ,gÖrEbİlDiĞiM tEk ŞeY,mUtLaK dEhŞeT,yAşAyAmIyOrUm,ÖlEmİyOrUm,KıSıLı KaLdIm KeNdİ iÇiMdE,kEsİp Al $u HaYatıMı..

DoğDuĞum kUsUrDu yAşAnTıM hAtA BeN İsYaN eDerİm BöYlE HaYaTa HaYaTtA KiMiM VaR eLiMdEn TUTAN YArdIm etseNé YARaBbİm şU MaSuM kUlUNa..

SuYun IhTimaLi YokTur..DaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeM..TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!

GözLerimdeki Acıyı Cekme Kanına , Ruh’un GüLüsümün HayaLiyLe DoLsun.

ßirqün Daha ßitti Sensiz..ßirqün..ßirqün Daha..

Sigaramı Yaktım ßaşım DumanLı Sitemim aLLaha DeqiL Sanaydı...

YanLızLıqın ZirvesinDéim..||

Uzaqım arTık Dönsende Geç Kaderde 2yoL vaR Birini Seç..Ya BEnimle Kalırsın Yada uÇurumun Kenarında BIrakırsın Son Tercihin ne oLursa oLsun UNutma Sen Bnm CANIMSIN..
Acayip msn nickleri , yeni nickler
aRtık aqLıycak Gözüm Yok Gidenlerin Arkasından Kalp Tarifsiz acıLar Çeker Ssebepsiz ayrılıkLardan Hayat Bir pLak Deil Tekrar Tekrar Başa Sarasın..

!ntihar..!Bir insanın göz göre göre CANINA kıyması.. * * * * * * *
* * *İntihar ediyorum...ÖLÜYORSUN..

sanmakı sadece bır hevestı yada tutku..ve sanmakı gıdınce bıttı..sen sadece gıttın ben senı gıttıgındede sevdım..

AlıntıLar Var ßiraz aMa Çoqu Yeni Şimdiden Tşkrler Umarım Begenirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder