1 Kasım 2009 Pazar

Sevgi Nickleri

Dermanı olmayan dertlere düşsem de,her nefeste azar azar erisem de,bir ömür boyu sürünsem de seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim.

Ateşsen senle yanmaya,yağmursan seninle sel olup gitmeye,soğuksan ayazında üşümeye geldim..Senden mücevherler değil ufacık bir tebessüm almaya geldim..

Ölüm olsan korkusuzca sadece yanında olmak için ölürüm.Zaten sensiz yaşamıyorum,seninleyken ölmek daha güzel..

Uzatsan sen ellerini bende sıkı sıkı tutsam,mısraların içine senin adını yazsam her gün doya doya okusam seni.

Sen benim ilk göz ağrım,ilk sevdiğim,ilk aşkımsın.Sen benim son nefesim,son sözüm,son duam olacaksın..

Rüyalarıma girdiğin geceler açıyorum gözlerimi yeni güne yanımda sen varmışsın gibi.Her anımda her nefesimde her gülüşümde ruhumdasın.Seni seviyorum

Bu ruh bu beden de olduğu sürece seni unutmam.Çünkü unutamam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder