1 Kasım 2009 Pazar

Aşk nickleri

Size DoyuM oLmass )
aMa ßana Hicc oLmass
Aşk nickleri

ßén İsTéDim Ama SéNsiZ ßİR hİçİM..!!

bİşe yapmak İstiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS..!!



vedaLar sOğuk oLur sIkı gİyiN.





Sen ´ben´ olabilseydin de ben´deki sen´i görseydin…
Sen ´sen´ olabilseydin de ben´deki sen´i hak etseydin !


==>...ßu Ne Saçma Hayat ßu Ne ------ Hayat Yha ßune KoLpa Hayat Bu ne Manyaq yaşam Tarzı yha.. <=



MutLuLuquM çoktaN ifLas etmi$ itiRas hakkım YhoK biLioRm..!!


HayaT*a qüLüşünLé ceza wer Ki ..KöTüLüqlerle YıkıLmadıqını anLasınLa


^^I deeply felt as I die
understood lately everything was lie
Fought with my soul and heart
Tried to push you away so hard .


çαямıнα ğєяỉℓмєκℓє єş∂єğєямỉş \"єℓvє∂α\"иı єиğєℓℓєуємємєκ ...


yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…


sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…

' BeN 1 CüMLeLiK 1 NoktA DiiiLm !! '

кÖІє віІє оІѕам Яаzıγıм γаиıиda оІмаγа.


ніς віЯ аşк карıdaи ςıкмаІаЯІа вітміγоЯ...~~


Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!

aşk ve sevgi sözleri

KalaNa GiT, GideNe KaL DemeM..!

∂єя∂ỉ σℓαиı ∂ỉиℓєяỉм, ∂єя∂ỉм vαяѕα ∂єя∂є уσℓ αÇαиı ѕỉℓєя ğєçєяỉм..!


Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder